می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ در طب غربی است تنها عملیات برای درمان PKD، این حال، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود وجود دارد. علاوه بر این، کیست ممکن است پس از مدتی رشد مجدد، به طوری که به عنوان یک دکتر، من به شما پیشنهاد طب گیاهی چینی، که می تواند این بیماری در راه آرام را درمان کند.

هر چند طب چینی درمان محافظه کارانه، پس از سال ها کارشناسان ما تحقیقات بالینی و امکان سنجی، تقریبا تمام بیماران مبتلا به PKD و بیماران CKD که این درمان اثر درمانی قابل توجه و بدون هر گونه عارضه جانبی کردم. درمان طب گیاهی چینی ساده به نظر می رسد اما روش آن بسیار پیچیده است، و استفاده از گیاهان باید تحت تمایز نشانه ای از متخصص پزشکی چینی گرفته شده است، که شده است، بیمار نیاز به نگاه شود، گوش، خواسته و احساس نبض در فرد است. سپس طب چینی خواهد شد پس از مشورت کارشناسان به بیمار اعمال می شود.

چگونه می توانید طب چینی درمان PKD؟

و درمان اصلی ما شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، انما، طب گیاهی دهان و دندان، دارو حمام، طب سوزنی، Moxbustion و سلول های بنیادی و غیره و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، آن را اجرا گیاهان به طور مستقیم در Shenyu طحالی منطقه کلیه و اجازه دارو نفوذ به بافت کلیه از طریق گالوانیک یون طوری که آن را مهار یا متوقف کردن پوشش سلول های ترشح مایع در کیست، و در عین حال می توان آن را فشار اسمزی داخل و خارج از کیست به حذف مایع کیست از طریق ادرار را تغییر دهید. علاوه بر این، درمان پا حمام ترکیب با سلول های بنیادی می تواند به بافت های آسیب دیده کلیه خود را و سلول های کلیوی تعمیر.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

لطفا مواد غذایی تند و چرب اجتناب و جلوگیری از قهوه یا چای قوی یا شکلات با توجه به کیست، زیرا این مواد غذایی در کافئین غنی هستند در حالی که کافئین از رشد تحریک و بزرگ کیست.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: